Nog geen reacties

Heerlijk Heilig Avondje

6 december 2022

Tijdens het Heerlijk Heilig Avondje, de afsluiting van afgelopen Nicolaasjaar over de stadspatroon, spreken onder anderen filosofe Désanne van Brederode (over ‘wat is goed geven?’) en auteur Nicolaas Matsier. Hij leest zijn Sint Nicolaasverhaal voor, dat hij speciaal voor de gelegenheid schreef.

Alle Amsterdammers zijn welkom op deze Nicolaasavond met aansluitende borrel. Deelname gratis.

Ook zal die avond de eerste Nicolaaspenning worden uitgereikt. De penning is bestemd voor een persoon of een organisatie die zich onbaatzuchtig heeft ingezet voor de stad Amsterdam. Iemand die handelt in de geest van stadspatroon Sint Nicolaas.

Voor de Nicolaaspenning kan iedereen nog kandidaten opgeven tot 25 november: nicolaasjaar@nicolaas-parochie.nl

Graag tot ziens op 6 december!

OBA, Oosterdokskade 143, Amsterdam, 6 december van 20.00 tot 21.30 uur. Aanmelden graag via: nicolaasjaar@nicolaas-parochie.nl

Reacties zijn gesloten.