Een parochie kan niet zonder vrijwilligers. Ze zorgen ervoor dat door de week het gebouw open kan zijn, zijn lid van het parochiebestuur, zorgen op zondag voor koffie na de mis, bemensen het secretariaat, begeleiden cursussen, gaan op huisbezoek, maken het parochieblad, en nog veel meer. Voor sommige onderdelen zoeken we nieuwe vrijwilligers.

Open Basiliek
Jaarlijks trekt dit gebouw duizenden bezoekers. Men komt voor de architectuur, voor de stilte, voor gebed. Om dat mogelijk te maken, en om de openingstijden te kunnen verruimen, zoeken we vrijwilligers die een uur of twee/drie per week in de basiliek aanwezig kunnen zijn. Als u hiervoor belangstelling heeft, stuurt u dan een mailtje naar info@nicolaas-parochie.nl.

Vrijwilligers in beeld
U kunt kennismaken met een aantal vrijwilligers en het werk dat zij doen via NicolaasTV: ‘Vrijwilligers in Beeld’.