Als u zich wilt inschrijven als parochiaan in de Nicolaasbasiliek, kunt u het inschrijfformulier hieronder downloaden, invullen en per mail sturen naar het secretariaat, secretariaat@nicolaas-parochie.nl. U kunt het ook printen, invullen en opsturen naar het adres op het formulier. Ook kunt u het formulier per e-mail (zie boven) aanvragen.

Klik hier voor het inschrijfformulier.

Als parochiaan ontvangt u per e-mail de Nicolaas Nieuwsbrief. Ook ontvangt u eens per jaar een uitnodiging in het kader van de actie KerkBalans om een bedrag naar keuze over te maken voor het in stand houden van de basiliek en de geloofsgemeenschap.

Wilt u zich uit de parochie uitschrijven, dan kunt u een e-mail sturen naar secretariaat@nicolaas-parochie.nl
Informatie over uitschrijving uit de katholieke Kerk vindt u op de website van het bisdom.